לקוחות פזגז מרגישים הכי בטוח

עפר גדנקן No Comments on לקוחות פזגז מרגישים הכי בטוח
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגרת הקורונה שהפכה לחלק משמעותי משגרת חיינו, הביאה עמה אתגרים חדשים בתוך הבית ומחוצה לו. בשבועות האחרונים העיר בני ברק עלתה לכותרות ולא מעט תושבים חוו על בשרם עד כמה אותם שירותים בסיסים שבהם כולנו הורגלנו, הפכו בבת אחת למאתגרים ומורכבים בו בעת שחברות רבות מפסיקות לתת שירות לתושבי העיר או משנות באופן משמעותי את התנאים לקבלתם.

אחד האתגרים שהפכו למרכזיים בחייהן של משפחות רבות, הוא נושא הבטיחות בגז. כולם בבית, נמצאים במטבח שעות רבות, מבשלים הרבה יותר, הילדים מסתובבים ללא הפוגה, ואירוע של דליפת גז הופך למורכב הרבה יותר כאשר אין אפשרות לצאת מהבית ובו בעת להמשיך בשגרת הבישולים השוטפת על מנת לקיים את המשפחה הנמצאת בבית.

משפחה בבני ברק ששהתה בבידוד הרגישה על בשרה את החשש, אלא שבמקרה שלה העניין הסתיים בצורה הטובה ביותר. בני הבית הריחו ריח חריף של גז והרימו טלפון על פי הנוהל, לחברת 'פזגז' המספקת להם את הגז. הם הסבירו את המצב אליו נקלעו, גם כאשר נקבו בזהירות בכתובת שלהם בעיר בני ברק, נענו כי טכנאי יגיע אליהם בהקדם האפשרי ושלא ידאגו.

הטכנאי הגיע לבית המשפחה ומשום שלא יכול היה להיכנס לפי תנאי הבידוד, הגיע עם כיריים חשמליות שיהוו פתרון זמני עד שניתן יהיה להיכנס לביתם ולתקן את התקלה. הטכנאי הותיר את הכיריים מחוץ לדלת ועדכן את המשפחה באמצעות הטלפון – ובכך יכולה הייתה המשפחה להמשיך בשגרת הבישולים השוטפת, תוך שמירה על בטיחותם ובריאותם.

בחברת 'פזגז' ביקשו להבהיר כי נושא הבטיחות ותחושת הביטחון של הלקוחות היא מעל הכל, בשוטף ובמיוחד בעתות חרום. לא בכדי סקר מרקטסט שנערך ב- 2019 בדק ומצא כי "לקוחות פזגז מרגישים הכי בטוח", מקרב חברות הגז השונות.

אנו עדים לכך שחברות רבות הפסיקו לתת שירות לתושבי בני ברק, או שינו משמעותית את התנאים לקבלת שירותים עבור כל מי שהוא תושב העיר. אך לא כן חברת 'פזגז' הממשיכה לתת שירות מקצועי ומסור לכל לקוחותיה, כמובן תוך כדי שמירה קפדנית על הנחיות משרד הבריאות.

 



0 תגובות